Display Advertising

Conversational Ads

Conversational ads zijn ads waarbij een chatbot gebruikt wordt om een gepersonaliseerd één-op-één gesprek te creëren met de gebruiker. Het is de nieuwe en innovatieve manier om de kans op interactie te vergroten, engagement te verhogen, de overwegingsfase te verkorten en leads sneller binnen te halen.

De voordelen van conversational ads
  • Conversational ads bieden de mogelijkheid om op een interactieve manier te communiceren met de consument, nog voordat deze de site heeft bezocht.
  • Conversational Ads maken het mogelijk om in contact te komen met de doelgroep, precies op het moment dat de (potentiële) klant dit nodig heeft.
  • Door de antwoorden van gebruikers in de chatbot leren adverteerders de wensen en behoeften van de doelgroep nog beter kennen.

Wij werken al tijden samen met Alion voor de productie van al onze online uitingen. Alion blinkt uit in het maken van complexe banners met XML koppelingen. We hebben in de afgelopen jaren veel geëxperimenteerd met nieuwe (mobiele) formaten en Alion neemt ons daarbij geregeld op sleeptouw.

Pelle den Engelsman

Online Marketing Transavia

Interesse in een conversational advertentie voor jouw merk?

Digital agency Alion is aangesloten bij de DDA en behoort tot het handjevol Nederlandse bureaus dat zich DV360 Google Creative Partner mag noemen. Neem contact op met onze experts voor inhoudelijk advies en een prijsopgave.

Ontvang onze advertising tips als whitepaper

Download deze handige checklist met 10 tips over het verbeteren van je digitale advertenties. Het zijn adviezen over over vormgeving, copy en het gebruik van animaties.

Je geeft ons toestemming om je gegevens te mogen gebruiken om contact met je op te nemen nav deze whitepaper. We verstrekken je gegevens nooit aan derden.

Display advertentie platforms & formats
Meer over display advertising