De Spotlight Ad een opvallend advertentieformaat en toont een product, dienst, merk met een call for action zodat het verkeer naar een website of landingspagina wordt verhoogd. Het Spotlight Ad formaat is in te zetten via de Campaign Manager van LinkedIn.
Spotlight advertenties zijn gepersonaliseerde Dynamic Ad formats en leiden naar je eigen website of landingspagina. De advertenties zijn te zien op desktop en zijn afgestemd op individuele LinkedIn leden op basis van hun profielgegevens, zoals profielfoto, bedrijfsnaam of functietitel.
Wat je kunt doen met Spotlight Ads:
Lees hier verder over dit formaat.
Wij werken al tijden samen met Alion voor de productie van al onze online uitingen. Alion blinkt uit in het maken van complexe banners met XML koppelingen. We hebben in de afgelopen jaren veel geëxperimenteerd met nieuwe (mobiele) formaten en Alion neemt ons daarbij geregeld op sleeptouw.
Pelle den Engelsman
Online Marketing Transavia
Digital agency Alion is aangesloten bij de DDA en behoort tot het handjevol Nederlandse bureaus dat zich DV360 Google Creative Partner mag noemen. Neem contact op met onze experts voor inhoudelijk advies en een prijsopgave.
Download deze handige checklist met 10 tips over het verbeteren van je digitale advertenties. Het zijn adviezen over over vormgeving, copy en het gebruik van animaties.