Betere branding, betere website

Na het doorvoeren van een visuele rebranding door onze vrienden van Nijgh, was ook de website toe aan vernieuwing. De website moest niet alleen passen bij de nieuwe visuele identiteit, hij moest vooral heel duidelijk de verschillende doelgroepen bedienen.

Zakelijk én Particulier

Als je het over schulden en krediet hebt, zijn er altijd twee partijen betrokken en beide partijen moeten via de website in hun informatiebehoefte worden voorzien én hun taken kunnen volbrengen. Zeker met de grote hoeveelheid portalen en formulieren kan dat snel overweldigend worden. Daarom is de website eigenlijk in tweeën gesplitst, een website voor de zakelijke klant én een website met een eigen look en feel voor de particuliere gebruiker.

Overzichtelijkheid in een frisse look

Het resultaat mag er zijn. Want de nieuwe website is volledig gebouwd in de laatste versie van Umbraco, waarbij de koppeling met onze unieke Umbraco Extensie ervoor zorgt dat de website altijd actueel en veilig blijft.

 

Zakelijke klanten van EDR kunnen nu snel hun klantacceptatie, credit checks en herincasso’s starten. En de particulieren klanten vinden snel de juiste informatie die ze een stap dichter bij acceptatie of oplossing van hun problemen brengen.

Ook een nieuwe website?

Wacht dan niet langer en bel de experts van Alion. Ze kunnen je alles vertellen over wat er bij een nieuwe website komt kijken.

Robbert Vroegindeweij

Robbert Vroegindeweij

Managing Partner

Dit is ook interessant