Helin

Unlocking the full potential of the Helin brand

Om de purpose en missie van Helin nog krachtiger te communiceren en te presenteren, is er een update gedaan van het merk. Dit hebben we doorvertaald in onder andere een nieuw logo, een brand book, social media templates en slide decks.

Data-gestuurde revolutie

De purpose van Helin is 'Shaping a better world by upgrading the present'. Dit doen zij door 'Unlocking the full potential of industrial assets' met een focus op de maritieme en energiesector. Met het Helin Industrial Edge Intelligence Platform transformeren ze onder andere zonnepanelen, windmolens, kranen, schepen en offshore platformen tot 'slimme', efficiënte en data driven assets, onder meer met behulp van realtime data en AI. Het platform stelt klanten in staat om miljarden te besparen, meer veiligheid te bieden aan personeel en hun ecologische footprint te verkleinen.

Looking sharp!

We hebben de volledige huisstijl van Helin herontworpen, inclusief een aangescherpt logo, en diverse lay-outs voor offline en online uitingen voor alle communicatie naar de buitenwereld.

Voor de interne communicatie ontwierpen we een complementaire vormtaal vanuit het modulaire concept van het Helin platform: bouwblokken. Voor elke kernwaarde ontstond zo een aantrekkelijke 3D visual én animatie.

Brand Identity Guide

Helin branding hebben we vastgelegd in een praktische brand identity guide. Zodat de organisatie, intern én extern consistent materialen kan produceren van de juiste kwaliteit.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies

Mogelijkheden bespreken?

Meer weten of met ons werken? Neem dan contact op met Niels.

Managing Partner

Niels Bovendeur

+31 (0) 152191650