Een sterke waardepropositie is essentieel voor het succes van een product of dienst, omdat het klanten kan helpen om te begrijpen waarom het product of de dienst waardevol is en waarom ze het zouden moeten kopen of gebruiken.
Lees verderWaarom zou je als bedrijf een rebranding overwegen, en hoe verloopt zo’n traject? Alion heeft aan veel rebranding projecten gewerkt. We zetten de overeenkomsten op een rij.
Lees verderWelke 3 factoren bepalen de identiteit van je merk? Lees het hier
Lees verderIeder merk heeft de potentie om de reactie van je doelgroep op ieder moment te versterken. In dit artikel vind je 5 signalen om te bepalen of je merk ‘scherp’ genoeg is. Check het zelf 🌶
Lees verderUit onderzoek is zelfs gebleken dat tot wel 90% van de snelle oordelen over producten en diensten alleen wordt gebaseerd op de kleur. In dit artikel lees je welke kleur het beste is voor jouw merk 🎨
Lees verderAls marketeer of productowner wil je dat je merk altijd de juiste impact maakt bij je doelgroep. Bij Alion ontwerpen we daarom optimale raakvlakken van je merk met je doelgroep. Hoe we dat doen lees je na de klik 👉
Lees verderWe zetten 4 redenen op een rij waarom corporate start-ups kiezen voor een full service digital agency. ➡
Lees verderPer digitaal project bekijken wij wat de beste werkwijze is. Hoe bepalen we dat? In dit artikel geven we je een kijkje in onze projectkeuken.
Lees verderBlogpost over design systems en de toekomst en voordelen daarvan
Lees verder