Met advertenties op social media bereik je meer mensen uit je doelgroep. Maar hoe zorg je ervoor dat je impact maakt? We hebben de belangrijkste stappen voor je op een rijtje gezet.
Lees verderOok in je online marketing wil je een gezonde relatie opbouwen. Hoe je dat doet (en voorkomt dat je te snel van stapel loopt) lees je in dit artikel.
Lees verderEen effectieve campagne behaalt zoveel mogelijk resultaat met zo min mogelijk inspanning en kosten. Hier drie tips om je productiebudget nog efficiënter te gebruiken.
Lees verderVoor het maken van een effectieve online campagne is een goed plan nodig. In dit artikel vertellen we over de opzet van een succesvolle online campagne die werkt voor b2b-bedrijven.
Lees verderDigital out-of-home is nu via Google's DV360 programmatic beschikbaar op outdoor locaties van bijvoorbeeld Clear Channel Outdoor, Intersection en JCDecaux. Lees snel verder.
Lees verderEinde cookies, start met contextueel adverteren! In 3 stappen aan de slag. ➡
Lees verderMet conversational advertising ga je het gesprek aan met je potentiële klanten. Hiermee verbeter je de merkervaring en genereer je betrokkenheid en relevantie.
Lees verderDigitaal Out Of Home is een vorm van adverteren op digitale schermen in openbare ruimtes zoals stations, winkels, etalages of langs de weg weergegeven. Lees er in dit artikel meer over.
Lees verderHet display advertising landschap is verdeeld in verschillende platformen, elk met hun eigen formaten en mogelijkheden. In dit handige overzicht hebben we ze allemaal voor je op een rijtje gezet 🤓
Lees verderNieuw jaar nieuwe trends! De digitale wereld verandert snel, daarom moet je als marketeer regelmatig de trends eens te spiegelen aan je merk. Wij hebben vijf trends in digitale marketing voor je op een rijtje gezet.
Lees verderEen goede campagne is gebaseerd op een strategie. Een plan waarin je vastlegt wat je doelen zijn en hoe je ze gaat bereiken. Maar waar begin je? Lees snel verder! 🎯
Lees verderWelke display advertising zet je wanneer in? De Alion Display Cheat Sheet zet alle formaten en kanalen uit tegen de stappen in de funnel. Doe er je voordeel mee. 🤓
Lees verderDe CTA heeft veel invloed op het succes van je campagnes én je website. Lees hier over hoe je een goede CTA maakt, optimaliseert en test! 🔥
Lees verderWat is het effect van de kijkrichting van het fotomodel in een advertentie? Lees over de opzienbarende gevolgen van de kijkrichting in onze blogpost.
Lees verderAls marketeer of productowner wil je dat je merk altijd de juiste impact maakt bij je doelgroep. Bij Alion ontwerpen we daarom optimale raakvlakken van je merk met je doelgroep. Hoe we dat doen lees je na de klik 👉
Lees verderEen goede digitale advertentie voldoet aan een aantal criteria: hij valt op, is in een oogopslag te begrijpen en is relevant voor de doelgroep. Hoe maak je een digitale advertentie met impact? Lees hier een aantal van onze gouden tips.
Lees verderDe 7 beïnvloedingsprincipes van Cialdini uitlegd en voorzien van voorbeelden. Autoriteit, sympathie, wederkerigheid, commitment en consistentie, sociale bewijskracht, schaarste en eenheid. Lees snel verder
Lees verderHet doel van je marketing campagne is leads generen. Hoe weet je welke ideeën het beste zijn? Lees het in deze blogpost
Lees verderWe zetten 4 redenen op een rij waarom corporate start-ups kiezen voor een full service digital agency. ➡
Lees verderTracking cookies zijn (bijna) verleden tijd. Contextual advertising is de toekomst. Start nu al. ➡
Lees verderAls je veel online adverteert is dit dé manier om sneller en goedkoper video’s en animaties te creëren. In deze blog lees je hoe het werkt en waarom merken snel overstappen ➡
Lees verder10 Tips voor het maken van impact door digital advertising: lees de handige checklist.
Lees verderPer digitaal project bekijken wij wat de beste werkwijze is. Hoe bepalen we dat? In dit artikel geven we je een kijkje in onze projectkeuken.
Lees verderOver irritante banners, adblockers, barmannen, relevante communicatie, succesvolle display campagnes en full funnel adverteren.
Lees verder