Als voorloper in sportvoeding ondersteunt ISOSTAR al meer dan 40 jaar de uitdagingen van alle atleten. Het iconische merk werd bekend met de hydraterende sportdrank die als poedervorm handig zelf te maken is door water toe te voegen. Het assortiment werd in de loop der tijd uitgebreid met nieuwe smaken, formules en nieuwe formaten voor meer gemak. Denk aan de eerste energierepen om de energiebehoefte aan te vullen.
assets
doorlooptijd
Meertalige
Juiste communicatie
Een aantal sportievelingen bij Alion zijn praktisch met het merk opgegroeid. Het is dan ook geen verrassing dat team Alion zeer enthousiast werd van deze uitdaging. In zeer korte tijd moest een enorme prestatie geleverd worden.
In een doorlooptijd van 3 weken moest een productie van meer dan 300 assets voor display, social en in-app advertising opgeleverd worden. Van idee en concept tot aan productie. Ook voor Alion was dit dus ambitieus project.
Door na te gaan wat de populaire en goed presterende zoekwoorden waren en die te koppelen aan het persona van ISOSTAR, konden we voor de verschillende fases in de funnel de juiste communicatie bepalen. De assets die na het creatieve traject als winnaars over de finish raasden kunnen ingezet worden in de overwegings- en de actiefase. Ze zijn gericht op wielrenners of hardlopers, kunnen 5 verschillende productgroepen tonen én kunnen met en zonder kortingsincentive ingezet worden.
De assets spreken niet alleen vloeiend Nederlands, ook de Franse taal zijn ze machtig, want ook België is sportief bezig. Kortom, zo maken we van onze display en social assets performance kampioenen! Het lukte Alion om in korte tijd een enorme set display advertising assets voor social en display netwerken op te leveren: missie geslaagd!
Neem dan snel contact op!