Case

Sketching a new inter(s)action

Klant

Intersaction

Focus

Web development

Niet elke website is een data-driven-personalized platform. Soms volstaat een (hele goede) digitale visitekaart. Voor investeerder Intersaction verdiepten we ons in de doelgroep en creëerden we een nieuwe, tip-top verzorgde user experience.

Design

Bij het ontwerp van de website dienden we rekening te houden met een bestaande huisstijl van het merk Intersaction. Binnen de vrijheden van de huisstijl is een designverkenning uitgevoerd. Deze resulteerde in meerdere prototypes die met doelgroep-representanten zijn getest op effectiviteit.

Techniek

De website is responsive uitgewerkt, waardoor deze op elk scherm en elk device optimaal wordt weergegeven. Het toepassen van animatie zorgt voor de puntjes op de i van een perfect verzorgde gebruikerservaring.

Meer weten?

Spreekt het bovenstaande proces je aan en wil je ons ook een ontwerpuitdaging voorleggen? Neem dan contact op met Daan of Kezia.

Neem contact op
Daan Verberne

Daan Verberne

Sales & Account Director

Kezia Sieters-Jansen

Kezia Sieters-Jansen

Accountmanager

Dit is ook interessant