BSH (Bosch Siemens Hausgeräte) gaf Alion opdracht de merkintroductie, campagnestrategie en campagne voor Bluemovement te ontwikkelen. Een service waar zowel gemak als duurzaamheid belangrijk zijn.
Alion ontwikkelde een strategie waarbij de campagne voor iedere doelgroep relevant is. We analyseerden per doelgroep de wensen, voordelen van de propositie en unique buying reasons. Daarop ontwikkelden we een stijl die zowel aansprekend als schaalbaar is.
Zo ontstond een campagnestrategie die inzetbaar is op de geselecteerde doelgroepen, maar ook snel te vertalen is naar een nieuwe propositie, doelgroep of kanaal. Het resultaat is een campagne die niet alleen voor iedere doelgroep, op het juiste moment de juiste boodschap brengt, maar vooral effect genereert op het gebied van conversie. Daarvoor gebruiken we onze full funnel aanpak, lees er meer over. Dat is wat wij effectieve communicatie noemen!
Spreekt het bovenstaande proces je aan en wil je ons ook een leuke uitdaging voorleggen? Neem dan eens contact op met Daan of Kezia.
Neem contact op