Onze uitdaging

BSH (Bosch Siemens Hausgeräte) gaf Alion opdracht de merkintroductie, campagnestrategie en campagne voor Bluemovement te ontwikkelen. Een service waar de consument centraal staat en waar zowel gemak als duurzaamheid erg belangrijk zijn.

Relevante communicatie

Alion ontwikkelde een strategie waarbij de campagne voor iedere doelgroep relevant is. We analyseerden per doelgroep de wensen, voordelen van de propositie en unique buying reasons. Daarop ontwikkelden we een stijl die zowel aansprekend als schaalbaar is.

Resultaat

Zo ontstond een campagnestrategie die inzetbaar is op de geselecteerde doelgroepen, maar ook snel te vertalen is naar een nieuwe propositie, doelgroep of kanaal.

 

Het resultaat is een campagne die niet alleen voor iedere doelgroep, op het juiste moment de juiste boodschap brengt, maar vooral effect genereert op het gebied van conversie. Daarvoor gebruiken we onze full funnel aanpak, lees er meer over. Dat is wat wij effectieve communicatie noemen!

Meer weten?

Spreekt de case van BlueMovement je aan en wil je ons ook een leuke uitdaging voorleggen? Neem dan eens contact op met Kezia of Niels.

Kezia Sieters-Jansen

Kezia Sieters-Jansen

Accountmanager

Niels Bovendeur

Niels Bovendeur

Managing Director

Dit is ook interessant