Het concept

Naast een offline kraslotenactie met bijpassende campagnesite, ontwikkelde Alion een realtime veilingsite waar ANWB op spannende wijze honderden producten veilde aan duizenden klanten. In de veiling-app konden bezoekers bieden op producten uit de ANWB-webwinkel. Alle deelnemers zien realtime de verkoopprijs van het product dalen in een doorlooptijd van 100 seconden. Wie de klok als eerste stopt, wint de veiling. Stel je de winst veilig of durf je te wachten op nóg meer korting?

Onze strategie

De grote uitdaging voor dit project: zorgen dat duizenden bezoekers tegelijk een identieke beleving hebben. Hoe zorgen we ervoor dat het aftellen bij iedere bezoeker, op ieder scherm en ieder device gelijk loopt? Eenmaal, andermaal, gelukt!

“De deadline was strak en de technische uitdagingen waren groot. Maar in een heel prettige samenwerking hebben we zowel van het project als de veiling een feest kunnen maken. We gaan deze applicatie zeker vaker inzetten!”

Evelien van Duivenbode

ANWB Retail

Meer weten?

Spreekt het bovenstaande proces je aan en wil je ons ook een ontwerpuitdaging voorleggen? Neem dan contact op met Kezia of Niels.

Kezia Sieters-Jansen

Kezia Sieters-Jansen

Accountmanager

Niels Bovendeur

Niels Bovendeur

Managing Director

Dit is ook interessant