Blog

Vlog: Helping brands helping people

Auteur

Niels Bovendeur

Datum

08-11-2020

Als creative partner van Alion, vertelt Niels Bovendeur in onderstaande vlog iets over de visie en missie van Alion. En hoe we die in de praktijk brengen.

Wat is jullie uitdaging?

Wij zien dat digitale technologie de kern is van bijna elk bedrijf. Maar tegelijk hebben die bedrijven een hele kluif aan digitale innovatie. Hun klanten zijn goed geïnformeerd en veranderen vaak sneller dan het merk kan bijhouden. En bij die gebruiker ligt onze uitdaging: Aandacht is zeldzaam en verwachtingen zijn hoog.

Hoe zien wij de toekomst van digital?

Bij Alion willen we dat digital de ervaringen van mensen verbetert. Maar dat kunnen we niet alleen, dat doen we samen met onze klanten. Met merken die ook die verbetering zoeken.
We helpen merken om mensen te helpen.

Mooi hoor! Maar hoe doen jullie dat?

Voor iedereen bij Alion begint verbetering met inzicht. Het begrijpen van de context, behoeften en verwachtingen van mensen.Als je dié kent, bedenk je digitale oplossingen die blijvend succesvol zijn. Daarom ontwerpen wij altijd met de eindgebruiker centraal. Onze missie is daarom het maken van duurzame digitale oplossingen en communicatie. Daarom zijn wij Alion, Creators of Digital Power.

Heb je een voorbeeld?

Een goed voorbeeld zijn de Brain Games die we onlangs hebben bedacht voor mensen met MS. Het is belangrijk is om je hersenen actief te houden, zeker voor mensen met MS. Dit wilden we spelenderwijs stimuleren. Met een onderzoek onder de doelgroep hebben we ideeën en thema’s bepaald. Die hebben we uitgewerkt in spelconcepten en prototypes en hebben we opnieuw getest en verbeterd. Het resultaat? Vier uitdagende brain games, die op een beursstand, de portal, en op Facebook gespeeld kunnen worden.

Wil je met jouw merk ook mensen helpen? Laat het me weten! Bel me op 015-2191651, mail naar [email protected] of neem op een andere manier contact met ons op. Als we je doelgroep en je uitdaging kennen, vertellen wij je graag onze creatieve ideeën.

Interesse in Umbraco Cloud?

Werk je veel met themasites, brandsites, campagnesites, landensites etc? Dan laten wij je graag zien hoe je je werk vele malen leuker maakt met de inzet van Umbraco. Het scheelt je zoveel tijd en het staat als een huis. Wij zetten de basis goed neer en je kan (als je wilt) zelfstandig snel nieuwe sites lanceren. Mail of bel met Daan of Kezia!

Neem contact op
Daan Verberne

Daan Verberne

Sales & Account Director

Kezia Sieters-Jansen

Kezia Sieters-Jansen

Accountmanager

Dit is ook interessant