Een digitaal project is nooit af

Digitale projecten kunnen altijd beter. Zowel op de korte termijn (denk aan het verbeteren van conversies, leads, bounce rates), als op de lange termijn. Nieuwe inzichten die met de tijd zijn gekomen of bestaande uitgangspunten die zijn veranderd, hebben invloed op je digitale project. Zoals veranderingen in je measures, de context (bij de doelgroep of op het medium). Allemaal bepalen ze de basis én de toekomst voor je digitale project.

Slim groeien

Daarom is het slim om hier bij de start van een digitaal project rekening mee te houden. En dat kan vrij eenvoudig: leg de wens om ineens het perfecte project te lanceren naast je neer, en focus je op de toekomst door de strategie van het continu verbeteren te omarmen. Door dit te doen hou je met je planningen, budget en inspanningen rekening met groei. Maar kun je ook sneller en beter reageren op verandering.

 

De beste inzichten ontstaan pas tijdens het daadwerkelijke echte gebruik van je digitale project. Of dat nu een brand, website, platform of campagne is. Daarom adviseren we onze klanten om snel te lanceren, veel te leren vaak te verbeteren. Dat is echter alleen mogelijk als je als agency in staat bent om snel te bouwen en te lanceren. Daarom bouwen wij modulair waar het kan (snel, goed en voordelig) en gebruiken maatwerk  waar het moet (slim en uniek) én gebruiken een vaste aanpak bij de ontwikkeling van een project. Het is één van de reden dat we ISO gecertificeerd zijn.

 

Een goed voorbeeld is de website die we voor Woonnu continu verbeteren. Na de lancering volgde een leertijd waarin we samen met de klant de learnings konden verzamelen, beredeneren en prioriteren. Door vervolgens slim te ontwikkelen met modulaire bouwstenen stapelden de verbeteringen zich rustig op zodat er een jaar later een vrijwel volledig gereviewde en verbeterde website stond.

Modulaire aanpak

Het gave van deze aanpak is dat door de learnings over de tijd de modulaire bouwstenen ook weer verbeteren. Op die manier profiteren nieuwe en bestaande klanten van de opgedane kennis en de verbeteringen.

 

We doen dit door gebruik te maken van bewezen technieken. Die hebben we gecombineerd tot een set modulaire blokken waarmee we in staat zijn om een nieuw project in recordtijd uit de grond te stampen. Zonder daarbij in te hoeven leveren op kwaliteit, maar dit juist wel voor een concurrerend tarief kunnen aanbieden. Zo zijn onze projecten snel, niet duur en steeds weer beter!

Ook snel starten?

Neem contact op met onze adviseurs, ze helpen je graag op weg naar een snelle start!

Kezia Sieters-Jansen

Kezia Sieters-Jansen

Accountmanager

Niels Bovendeur

Niels Bovendeur

Managing Director

Dit is ook interessant